ماسک مو ترمیم کننده آون

Advance Techniques Reconstruction Treatment Mask Avon
ناموجود بجاش اینو بخر

375 میل

محصول کشور: آمریکا

کد کالا : 20694

درباره ماسک مو ترمیم کننده آون بیشتر بدانیم

با ماسک درمانی ترمیم کننده موی آون به موهای خود عشقی که شایسته آن است را بدهید. با ترکیب Kera Panthenol Complex که به کاهش شکنندگی موها، ترمیم موخوره و قفل شدن رطوبت در ساقه موها برای داشتن موهای صاف کمک می کند.

Kera Panthenol Complex با فرمول مبتنی بر کمپلکس مغذی Kera Construct و پانتنول باعث می شود که موهای شما ظاهری سالم داشته باشد و با کاهش قابل توجهی در شکنندگی موها، خاصست الاستیسته موها را بازگردانده و آن را قوی تر و قابل کنترل تر می کند.

پانتنول همچنین یک مرطوب کننده است. به این معنی که ماده ای است که برای حفظ رطوبت استفاده می شود و هنگامی که روی مو و پوست سر استفاده می شود، رطوبت را به لایه های زیرین عمقی هر تار مو و ساقه مو نفوذ می کند و با محافظت از الیاف مو از شکستگی ناشی از برس زدن و حالت دادن شدید جلوگیری می کند.

مشخصات محصول:

• فرموله شده با کمپلکس کرا پانتنول.

• بخشی از سری مراقبت مو برای بازسازی.

• حجم: 375ml.



نکاتی برای استفاده از ماسک مو ترمیم کننده آون

هفته ای یکبار در حمام استفاده کنید. بعد از شامپو زدن، به جای نرم کننده آن را بر روی ساقه موهای های خود بگذارید و تا 3 دقیقه صبر کنید و سپس آبکشی کنید.



مواد تشکیل دهنده ماسک مو ترمیم کننده آون

Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Stearamidopropyl Dimethylamine, Thiodipropionic Acid, Parfum, Amodimethicone, Oleth-30, Disodium EDTA, Dicetyldimonium Chloride, Sodium Hydroxide, Glycerin, Panthenol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Ceteth-15, Tocopheryl Acetate, Choleth-10, Soy Amino Acids, Wheat Amino Acids, Arginine Hcl, Serine, Threonine, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Salicylate



نظرات مشتری ها (1 نظر)

پریا

وای به شدت عالیه


محصولات مرتبط(موجود) : 4 عدد