اسپری براق و برنزه کننده بدن آون

Skin Glow &Tanning Spray Avon
قیمت 420,000 تومان

150 میل

محصول کشور: آمریکا

کد کالا : 21155

تخفیف مشتریان 5%

درباره اسپری براق و برنزه کننده بدن آون بیشتر بدانیم

این اسپری تقویت کننده و درخشش پوست شما، یک اسپری اتو برنزه کننده است که با روغن جوجوبا و عصاره گل تاج خروس فرموله شده است و به تدریج درخشش آفتابی روی پوست شما ایجاد می کند و درنهایت پوست شما را به طور ملموسی نرم تر می کند. حالت اسپری این روغن برنزه کننده، به راحتی به شما این امکان را میدهد که به بتوانید نقاطی از بدن را که دسترسی به آن ها سخت است را برنزه کنید، درخششی بی نظیر به پوست خود هدیه دهید. این اسپری که به سرعت خشک می شود.

مشخصات محصول:

- ایجاد درخشندگی یکنواخت و بدون رگه، لکه یا تغییر رنگ بر روی پوست.

- اسپری برنزه کننده سبک و با طراوت که با روغن جوجوبا و عصاره تاج خروس برای برنزه کردن و رطوبت رسانی پوست شما طراحی شده است.

150 میلی لیتر.



نکاتی برای استفاده از اسپری براق و برنزه کننده بدن آون

- برای درخشندگی یکنواخت مانند زمانی که آفتاب می گیرید؛ سخاوتمندانه این روغن را بر روی پوست خود اسپری کنید و از دستان خود برای صاف کردن آن استفاده کنید.

- هرگز بلافاصله پس از اصلاح و اپیلاسیون از این اسپری استفاده نکنید.

- به یاد داشته باشید که پس از استفاده دستان خود را کاملا بشویید.

این اسپری قبل از ارسال به مشتریان، در یک انبار نگهداری می شود و گاهی اوقات می تواند در دماهای سردتر جامد شود. توصیه می شود بطری خود را در دمای اتاق بگذارید یا آن را در یک کاسه آب گرم قرار دهید تا روغن به حالت عادی برگردد. نیازی نیست نگران تغییر ماهیت این محصول در اثر گرما دیدن باشید. این فرآیند به هیچ وجه روی محصول تأثیر نمی گذارد.



مواد تشکیل دهنده اسپری براق و برنزه کننده بدن آون

Inactive Ingredients:

WATER/EAU, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, PROPYLENE GLYCOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, PEG-40 STEARATE, STEARETH-2, THIODIPROPIONIC ACID, DIMETHICONE, ETHOXYDIGLYCOL, STEARYL ALCOHOL, SODIUM HYDROXIDE, HYDROGENATED POLYDECENE, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, CARBOMER, PARFUM/FRAGRANCE, DISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PUNICA GRANATUM FRUIT JUICE, SILICA, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL, LECITHIN, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, CAFFEINE, OLEA EUROPAEA (OLIVE) LEAF EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, PHOSPHORIC ACID, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) SEED EXTRACT, TOCOPHEROL, ALGAE EXTRACT, MICA/CI 77019, TITANIUM DIOXIDE/CI 77891.



نظرات مشتری ها (1 نظر)

لیلی

سوال و نظر خودتون را درباره اسپری براق و برنزه کننده بدن با ما به اشتراک بزارین


محصولات مرتبط(موجود) : 0 عدد