مام رولی مردانه پیرکاردین

Roll On For Men Pierre cardin
قیمت 226,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

50 میل

محصول کشور: فرانسه

کد کالا : 33319

تخفیف مشتریان 5%

درباره مام رولی مردانه پیرکاردین بیشتر بدانیم

ضدعرق رولی Pierre Cardin به خنثی کردن بوی عرق بدون بستن منافذ زیر بغل کمک می کند.

مام رول مردانه پیر کاردین به خنثی کردن بوی عرق بدون بستن منافذ زیر بغل کمک می کند. به سرعت خشک می شود و احساس نرمی روی پوست شما می گذارد.

رایحه اولیه مرکبات و رایحه دریایی،

نت میانی سدر،

یاسمین و نت های پایه کهربا و مشک نرم است.

پیر کاردین، طراح مشهور فرانسوی، یک برند معتبر در صنعت مد و پوشاک است که محصولات متنوعی را تولید می‌کند، از جمله لباس‌های مردانه، اکسسوری‌ها و عطرها. مام رول مردانه پیر کاردین نیز یکی از این محصولات است که با هدف ارائه رایحه‌ای خوش به مردان، طراحی و به بازار عرضه شده است.

مام رول مردانه پیر کاردین، محصولی است که با استفاده از ترکیبات با کیفیت و حفظ استانداردهای برند پیر کاردین تولید می‌شود. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است تا تعریق را کنترل کرده، بوی بد را از بین ببرد و طراوت و تازگی را با خود به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، استفاده از مام رول مردانه پیر کاردین می‌تواند به یک تجربه لذت‌بخش از عطری دلپذیر و ماندگار منجر شود که با پوست سازگاری داشته و تحریکی ایجاد نمی‌کند. بسته‌بندی و طراحی محصول نیز با استانداردهای بالای برند پیر کاردین همخوانی داشته و ظاهری شیک و مدرن دارد.

در نهایت، استفاده از محصولات بهداشت فردی مانند مام رول مردانه پیر کاردین می‌تواند به تقویت اعتماد به نفس و بهبود حس رضایت از زندگی کمک کند



نکاتی برای استفاده از مام رولی مردانه پیرکاردین

بعد از شتشو، پاکسازی و خشک کردن زیربغل از این مام رول استفاده کنید

لحظاتی صبر کنید تا خشک شود، سپس لباس موردنظر خود را بپوشید



مواد تشکیل دهنده مام رولی مردانه پیرکاردین

Aqua, Alcohol Denat., Aluminum Chlorohydrate, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin



اولین نظر باشید


محصولات مرتبط(موجود) : 11 عدد