کرم موبر صورت آون

Facial Hair Removal Cream Avon
قیمت 209,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

15 میل

محصول کشور: آمریکا

کد کالا : 4598

تخفیف مشتریان 5%

درباره کرم موبر صورت آون بیشتر بدانیم

کرم موبر صورت حاوی آلوئه ورا و روغن جوجوبا برای پوست های حساس. نوک دقیق، مناسب برای لب بالا. فرمول آزمایش شده بالینی که به ایجاد احساس نرمی و لطافت در پوست کمک می کند.

کرم موبر صورت Avon

Avon سالانه انواع محصولات مراقبت از پوست و زیبایی را ارئه میدهد، از آن جمله میتوان به راه حل هایی برای رفع موهای زائد صورت اشاره کرد. برای رفع موهای زائد صورت، Avon ممکن است کرم های متنوعی را پیشنهاد و ارائه کند که به طور خاص برای کسانی طراحی شده است که پوست حساس و ظریفی دارند. لذا Avon کرمی را طراحی کرده است که نه تنها بر روی پوست صورت شما ایجاد سوزش نمی کند، بلکه اطمینان حاصل می شود که موها زائد و ناخواسته صورت می توانند به طور موثراز بین بروند.

یکی از انتخاب های محبوب Avon برای رفع موهای زائد صورت؛ کرم موبر صورت از سری Avon Works است که معمولاً برای حل کردن موها در نزدیکی سطح پوست، فرموله و تولید شده است.

گاهی استفاده اپیلاسیون برای برخی از افراد دردناک بوده و باعث تحریک پوستشان می شود. از طرفی استفاده از تیغ ممکن است باعث بریدگی و ایجاد خراش روی پوست بشود. لذا این کرم به حذف موهای صورت بدون نیاز به استفاده از تیغ و تراشیدن موها کمک کرده و حذف موهای زائ را آسانتر می کند.



نکاتی برای استفاده از کرم موبر صورت آون

هنگام استفاده از هرکرم موبر، از جمله کرم های موبر Avon، باید دستورالعمل های روی بسته بندی را به دقت دنبال کنید.

قبل از استفاده از کرم، یک روز قبل، مقداری از کرم موبر را روی لاله گوش یا روی پوست بازو تست کنید تا اطمینان حاصل شود که واکنش نامطلوبی به محصول ندارید.

پس از گذشت 10 دقیقه کرم را از روی پوست خود پاک کنید و اجازه دهید یک روز از استفاده کرم بگذرد.

چناچه واکنش حساسیتی نداشتید می توانید از کرم موبر صورت به راحتی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید مدت زمانی که کرم باید روی پوست بماند بسته به ضخامت موهای شما، می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین برای بهترین نتیجه، دستورالعمل‌های ارائه شده روی بسته‌بندی را رعایت کنید.



مواد تشکیل دهنده کرم موبر صورت آون

aqua, urea, paraffinum liquidum, cetearyl alcohol, potassium thioglycolate, ppg-15 stearyl ether, glyceryl stearate se, dicaprylyl ether, steareth-2, calcium hydroxide, ceteareth-20, steareth-20, lithium magnesium sodium silicate, aloe barbadensis leaf extract, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, peg-40 hydrogenated castor oil, hydrolyzed soy protein, salicylic acid, hamamelis virginiana (witch hazel) leaf extract, salix alba (willow) bark extract.)



اولین نظر باشید


محصولات مرتبط(موجود) : 2 عدد