کرم روز آبرسان درخشان کننده نوترا افکت SPF20 آون

Nutra Effects Radiance Day Cream Avon
قیمت 505,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

50 میل

محصول کشور: آمریکا

کد کالا : 9645

تخفیف مشتریان 5%

درباره کرم روز آبرسان درخشان کننده نوترا افکت SPF20 آون بیشتر بدانیم

با استفاده از کرم روز روشن کننده نوترا افکت آون، رنگ ناهموار پوست را به وضوح بهبود بخشیده و درخشش پوست خود را بازیابی کنید. با این کرم بدون زحمت پوستی براق و درخشان داشته باشید.

فرموله شده با کمپلکس فعال دانه و عصاره دانه میوه شور برای کاهش ظاهر رنگدانه ها و بهبود مشهود رنگ ناهمواری پوست.

حاوی عصاره پاپایا برای کاهش ظاهر اختلالات افزایش رنگدانه ملاسما پوست صورت و بازگرداندن درخشش سالم به پوست شما. کمپلکس تسکین دهنده طبیعی انحصاری Avon برای آرام کردن و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی که باعث تحریک و قرمزی پوست می شوند و با SPF 20 برای جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از اشعه های UVA و UVB خورشید.

حاوی SPF20 برای محافظت از پوست و ایجاد درخشندگی سالم و ماندگار.

این کرم روز بدون الکل، روشن کننده ومراقبت کننده و محافظت کننده روزانه از پوست شما است که برای همیشه بهترین ظاهری را که نیاز دارد، به شما هدیه می دهد.

مشخصات محصول:

• به بهبود چشمگیر ناهمگونی رنگ پوست کمک می کند.

• به پوست شما عصاره پاپایا تزریق می کند تا فوراً درخشندگی طبیعی پوست بازیابی شده و دوباره پوستی شاداب داشته باشید.

• هنگامی که به طور مرتب استفاده می شود، این مرطوب کننده صورت باعث می شود پوست شما نسبت به عوامل محیطی که پوست شما را خشک و آسیب می رسانند کمتر واکنش نشان دهد.

• حجم: 50ml

• نوع پوست: خشک

• حاوی: SPF20



نکاتی برای استفاده از کرم روز آبرسان درخشان کننده نوترا افکت SPF20 آون

• این محصول به عنوان یک کرم روز با محافظت طبیعی در برابر آفتاب برای جلوگیری از پیری زودرسی که در نتیجه قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه های شدید UVA و UVB ایجاد میشود، به خوبی عمل می کند.

• با یک شوینده صورت شروع کنید - قبل از استفاده از کرم روز، پوست خود را با یک شستشوی صورت پاک کنید تا مواد موثره موجود در کرم به طور موثرتری جذب پوست شما شوند.

• کرم را به صورت خود بمالید - این مرطوب کننده را روی تمام صورت و گردن خود ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. هر روز صبح از آن استفاده کنید.

• محافظت خود را افزایش دهید - اشعه های خورشید می توانند به پوست شما آسیب بیشتری وارد کنند، بنابراین بعد از کرم روز از کرم های ضد آفتاب آون استفاده کنید تا از پوست خود بیشتر محافظت کنید.



مواد تشکیل دهنده کرم روز آبرسان درخشان کننده نوترا افکت SPF20 آون

AQUA, HOMOSALATE, GLYCERIN, OCTOCRYLENE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL ISONONANOATE, PROPYLENE GLYCOL, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, CETYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, COLLOIDAL OATMEAL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CAPRYLYL GLYCOL, DILAURYL THIODIPROPIONATE, GLYCERYL STEARATE, PHENOXYETHANOL, TROMETHAMINE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, POLYMETHYL METHACRYLATE, PARFUM, CARBOMER, DISODIUM EDTA, ISOHEXADECANE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, HEXYLENE GLYCOL, TETRAHYDRODIFERULOYLMETHANE, POLYSORBATE 60, TOCOPHERYL ACETATE, TETRAHYDRODEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE, TETRAHYDROBISDEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE, CARICA PAPAYA FRUIT EXTRACT, MICA, CI 77891. <1033637-005>



نظرات مشتری ها (1 نظر)

فر تبریزی

این کرم عالیه 👌🏻


محصولات مرتبط(موجود) : 7 عدد