ست مراقبت بهداشتی هتلی‌ لیلی‌بیوتی

Hotel Hygiene Care Set Leili Beauty
قیمت 11,000 تومان

10 گرم

محصول کشور: ایران

کد کالا : 21012

تخفیف مشتریان 5%

درباره ست مراقبت بهداشتی هتلی‌ لیلی‌بیوتی بیشتر بدانیم

حاوی سه عدد پد آرایش پاک‌کن و سه عدد گوش پاک‌کن، بسیار سبک، که به راحتی در کیف شما جا شده و به صورت روزانه می توانید با خود داشته باشید. همچنین می توانید در چمدان خود قرار داده و به راحتی و سبک سفر کنید. یک پک چندکاره که هر زمان نیاز به تجدید آرایش داشتید می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. بدون اینکه نیاز باشد یک کیف سنگین با خود حمل کنید.

توضیحات محصول:

پد آرایش پاک‌کن:

پدهای آرایش پاک‌کن از جنس پنبه و با الیاف نرم و لطیف، به آرامی و بدون ایجاد هیچ گونه حساسیتی، آرایش و آلودگی‌ها را از سطح پوست شما پاک میکنند.

این پدها با قدرت جذب بالا، به شما کمک میکنند تا به طور کامل و عمیق پوستتان را تمیز کنید. مناسب برای انواع پوست به ویژه کسانی که پوستهای حساس و لطیف دارند.

قابل استفاده با انواع پاک کننده‌های آرایش مانند میسلار واتر، تونر و آرایش پاک‌کن دوفاز.

مزایای استفاده از پد آرایش پاک‌کن:

- پاکسازی عمیق و کامل پوست با از بین بردن آلودگی‌ها و چربیهای اضافی و کمک به شادابی و لطافت پوست.

- یک انتخاب ایده‌آل برای خانمهایی که به پد آرایش پاک‌کن ملایم و موثر برای آرایش خود هستند یا افرادی که دارای پوستهای حساس و لطیف هستند.

گوش پاک کن: تمیزی گوش، بهداشت گوش و حفظ سلامت گوش با گوش پاک کن:

گوش پاک کن ابزاری ساده و کاربردی برای تمیز کردن گوش خارجی است که علاوه بر تمیز کردن گوش، به عنوان یک ابزار کاربردی برای پاک کردن خط چشم و مداد چشم بسیار پرکاربرد است.

استفاده صحیح از گوش پاک کن به شما کمک میکند تا از تجمع جرم و آلودگی در گوش خود جلوگیری کرده و مانع از ایجاد جوشهای سر سیاه در لاله گوش می شود.

گوش پاک کن های موجود در پک هتلی از یک میله پلاستیکی هستند که در دو انتهای آن یک تکه پنبه قرار دارد.



نکاتی برای استفاده از ست مراقبت بهداشتی هتلی‌ لیلی‌بیوتی

این پک را به راحتی در کیف خود قرار دهید و روزانه با خود داشته باشید تا چنانچه به هر دلیلی آرایش شما خراب شد بتوانید به راحتی آن را پاک کرده و آرایش خود را تجدید کنید.

روی پد آرایش پاک کن چند قطره محلول آرایش پاک کن صورت بریزید، و به آرامی بر روی پوست صورت خورد بکشید تا آرایش شما تمیز شود. در صورت لزوم می توانید اینکار را تکرار کنید.

برای پاک کردن آرایش چشم، چند قطره را آرایش پاک کن دو فاز را روی پد ریخته و پد را به مدت چند دقیقه روی پلک خود قرار دهید تا آرایش چشم در آن حل شود، سپس به آرامی پد را به سمت پایین پلک بکشید و آرایش آن را پاک کنید. در صورت لزوم دوبار تکرار کنید.



اولین نظر باشید


محصولات مرتبط(موجود) : 0 عدد