کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 پیرکاردین

Anti-Blemish High Protective Face Sun Cream Pierre cardin
محصولات مشابه
قیمت: 421,000 تومان
حجم: 75 میل
محصول کشور: فرانسه
کد کالا : 48157
تخفیف مشتریان 5%

درباره کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 پیرکاردین بیشتر بدانیم

یک کرم ضد آفتاب با محافظت بالا برای پوست های معمولی و خشک و با ظرفیت 75 میل که محافظت موثری در برابر لکه های پوستی ایجاد شده در اثر اشعه خورشید برایتان به ارمغان می آورد.

مواد موثره ای که برای مراقبت از لک ضروری هستند، با ضد آفتاب ترکیب می شوند تا چس از استفاده از این کرم ضد آقتاب، ظاهری درخشان تر و صاف تر داشته باشید.

کرم ضدآفتاب ضد لک پیر کاردین SPF 30+ به طور ویژه برای شرایطی طراحی شده است که لک های پوستی و علائم پیری ناشی از اشعه های مضر خورشید بر روی پوست شما وجود دارد. این کرم در حالی که با SPF 30+ از پوست شما محافظت می کند و عنوان محافظ در برابر اشعه های خورشید عمل می کند؛ در عین حال با خاصیت ضد لک خود به ایجاد ظاهری یکنواخت و صاف به پوست کمک می کند.

این یک محصول محافظت و مراقبت کننده در برابر اشعه مضر آفتاب است که برای کمک به محافظت از پوست شما به دو فیلتر در برابر اشعه های UVA و UVB مجهز است. از این کرم در تابستان و زمستان می توانید استفاده کنید و همچنین در شرایطی مانند پیری، چین و چروک، لک و خشکی پوست که ممکن است در اثر تماس پوست محافظت نشده با اشعه خورشید ایجاد شده باشد نیز به کمک شما خواهد آمد.

مناسب برای استفاده روزانه و برای انواع پوست در هر چهار فصل. این محصول بر پایه آب بوده و استفاده آن را به ویژه برای پوستهای چرب لذت بخش می کند.

به دلیل خاصیت جذب بالا، هدف آن ایجاد نرمی و لطافت با حفظ تعادل رطوبت طبیعی، بدون ایجاد احساس چربی روی پوست است.

فرمول ویژه آن حاوی ویتامین E و گلیسیرین پوست شما را مرطوب می کند. ویتامین E: با تغذیه لایه های داخلی و خارجی پوست به شادابی پوست کمک می کند.

سطح بسیار بالایی از محافظت پوست شما در برابر اشعه های خورشید را فراهم می کند.

رایحه سبک و مطبوع آن را روی پوست خود احساس خواهید کرد...



نکاتی برای استفاده از کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 پیرکاردین

این کرم ضدآفتاب که در عین حال ضدآب نیز است و برای انواع پوست مناسب می باشد.

لطفا 20 تا 25 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به طور سخاوتمندانه از این کرم روی پوست، گردن و ناحیه دکلته خود بمالید و با حرکات دورانی روبه بالا ماساژ دهید و پخش کنید.

صرف نظر از مدت زمان ماندگاری روی پوست، کرم خود را هر 1.5 تا 2 ساعت یکبار برای ایجاد محافظت مجدد در برابر اشعه آفتاب، تجدید کنید.

بسته به دفعات تعریق و خیس شدن می توانید فاصله تجدید کرم را بیشتر یا کمتر کنید. استفاده از آن را در تابستان و زمستان توصیه می کنیم. با ساختار مبتنی بر آب، برای استفاده به عنوان پایه زیر آرایش مناسب است.



محصولات مشابه


مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 پیرکاردین

Product Content: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glyceryl Stearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane

, Glycerin, Caprylic/Capric Triglycenide Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Phenoxyethanol, Parfum, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium EDTA, Hydroxycitronellal.



نظرات مشتری ها (1 نظر)
لیلی

سوال و نظر خودتون را درباره کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF30 با ما به اشتراک بزارین