اسفنج آرایشی آون

Single Beauty Sponge Avon
قیمت 283,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

21 گرم

محصول کشور: آمریکا

کد کالا : 20851

تخفیف مشتریان 5%

درباره اسفنج آرایشی آون بیشتر بدانیم

این بلندر آرایشی برای صاف کردن و ترکیب کردن کرمپودر به نحوی بدون اینکه روی صورت رد باقی بگذارد طراحی شده است. این اسفنج مواد آرایشی زیادی را به خود جذب نمی کند، بنابراین ضایعات کرمپودر را کاهش داده و می توان از آن به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد.

اگر به دنبال پوششی کاملاً یکنواخت و ظریف از کرمپودر روی صورت خود هستید یا می خواهید کانتورینگ ظریفی داشته باشید، به اسفنجی از استادان برتر از برند محبوب Avon استفاده می کنند، نیاز دارید. این ابزارباکیفیت برای استفاده راحت توسط هنرمندان آرایش، زیبایی‌شناسان و علاقه مندان به زیبایی طراحی شده است، کسانی که عاشق ایجاد آرایش‌های ساده روزمره و پیچیده در جشن هستند.

اسفنج آرایشی حرفه ای از بلندر بیوتی بلاگرها الهام گرفته شده است و در هدف مورد نظر خود عالی عمل می کند. شکل متفکرانه آن امکان استفاده را بر روی نواحی بزرگ پوست صورت و جزئیات ظریف فراهم می‌کند و حتی از آن برای قسمتهایی مانند اطراف چشم که پوست صورت کوچکتر است می توان استفاده کرد. مواد با کیفیت بالا، ظریف و خوشایند در لمس است.

اندازه: 4x5.7 سانتی متر

جنس: 100% پلی اورتان.

مشخصات محصول:

• اسفنج آرایشی مناسب برای کرمپودرهای مایع.

• می توان به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد.

• برای کاربرد دقیق شکل گرفته است.



نکاتی برای استفاده از اسفنج آرایشی آون

اسفنج را مرطوب کنید و چند قطره از کرمپودر خود را روی سطح اسفنج بمالید. سپس اسفنج را روی پوست خود بچرخانید تا آرایش را به آرامی پخش و بِلند کنید تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید.



مواد تشکیل دهنده اسفنج آرایشی آون

100% پلی اورتان



نظرات مشتری ها (1 نظر)

لیلی

سوال و نظر خودتون را درباره اسفنج آرایشی با ما به اشتراک بزارین


محصولات مرتبط(موجود) : 13 عدد