شامپو ضد پوسته سر اوریفلیم

Anti-Flake Shampoo Oriflame
قیمت 428,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

250 میل

محصول کشور: سوئد

کد کالا : 44951

تخفیف مشتریان 5%

درباره شامپو ضد پوسته سر اوریفلیم بیشتر بدانیم

یک شامپو ضد شوره تصفیه کننده برای سم زدایی و طراوت پوست سر، پاکسازی موها و کاهش قابل توجه پوسته پوسته ها با تسکین طولانی مدت.

اسید سالیسیلیک در این شامپو ضدشوره به لایه برداری لایه بیرونی پوست سر کمک می کند، کمپلکس Dandzi میکروبیوم، پوست سر را متعادل می کند و پایه ایده آلی برای موهای سالم ایجاد می کند.

پوسته های شوره سر را در 2 هفته به وضوح کاهش می دهد.

کمک به حذف تجمع اضافی و کنترل تولید سبوم برای نتایج طولانی مدت بدون شوره سر با شامپو ضد پوسته پوسته شدن سر.

Anti Flake یک شامپو ضد شوره تصفیه کننده برای سم زدایی و طراوت پوست سر، پاکسازی موها و کاهش آشکار پوسته پوسته در 2 هفته است.

پوسته های شوره سر را در 2 هفته به وضوح کاهش می دهد.

عملکرد طولانی مدت ضد شوره سر - پس از 1 هفته استفاده نکردن از شامپو، پوسته ها همچنان کاهش می یابد و بر نمیگردن.

مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست به هدف قرار دادن ریشه و علت شوره سر کمک می کند، زیرا اسید سالیسیلیک به لایه برداری ملایم لایه بیرونی پوست کمک می کند تا سبوم را از بین ببرد و پوسته پوسته شدن را کاهش دهد. مجتمع Dandzi باکتری ها را هدف قرار می دهد تا میکروبیوم پوست سر را متعادل کند، به علاوه تولید سبوم را برای تسکین طولانی مدت شوره سر تنظیم می کند - به طور موثر زمان چرب شدن مجدد را کاهش می دهد * فاصله بیشتر بین شستشوها را ایجاد می کند.

بافت ژل تازه و معطر به موها و پوست سر احساس تمیزی و سلامت می دهد.

∆ از نظر بالینی آزمایش شده است.



نکاتی برای استفاده از شامپو ضد پوسته سر اوریفلیم

روی موهای مرطوب بمالید، کف ایجاد شده را روی کف سر ماساژ دهید و کاملا آبکشی کنید.



مواد تشکیل دهنده شامپو ضد پوسته سر اوریفلیم

شامپو ضد شوره فرموله شده با مواد فعال دوستدار مو و پوست سر به علاوه مواد مراقبت از پوست، برای پاکسازی، مرطوب کردن و درمان موهای شما از ریشه.

اسید سالیسیلیک در این شامپو ضد پوسته، ریشه شوره سر را هدف قرار می دهد و به لایه برداری لایه بیرونی پوست، از بین بردن سبوم و کاهش پوسته پوسته سر کمک می کند. به آرامی سلول‌های مرده پوست را می‌شکند و می‌ریزد، به نمایان شدن لایه تازه‌ای از پوست روی پوست سر کمک می‌کند و در عین حال به حفظ رطوبت، تعادل میکروبیوم پوست سر و جلوگیری از خارش کمک می‌کند.

مجتمع Dandzi به طور موثر شوره سر را با عملکرد دوگانه از بین می برد، که از نظر بالینی ثابت شده است که پوسته پوسته ها را در 2 هفته کاهش می دهد. این عصاره ابتکاری، با هدف قرار دادن باکتری های شناخته شده برای تقویت شوره سر، میکروبیوم پوست سر را مجدداً متعادل می کند تا از پوسته پوسته شدن در آینده جلوگیری کند. به علاوه تولید سبوم را تنظیم می کند و تسکین فوری و طولانی مدت را فراهم می کند.

محصولات مراقبت از موی ما بدون پارابن و مواد شستشوی سیلیکونی می باشند، و مراقب پوست شما هستند.

All Ingredients

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURETH-3, SODIUM CHLORIDE, ALLANTOIN, PROPANEDIOL, POLYQUATERNIUM-22, CITRIC ACID, SODIUM SALICYLATE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, ZIZIPHUS JOAZEIRO BARK EXTRACT, SODIUM CITRATE, SALICYLIC ACID, PARFUM, SODIUM BENZOATE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL



اولین نظر باشید


محصولات مرتبط(موجود) : 18 عدد