اسکراب ضدپوسته کف سر اوریفلیم

Anti-Flake Purifying Scalp Scrub Oriflame
قیمت 572,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

75 میل

محصول کشور: سوئد

کد کالا : 44966

تخفیف مشتریان 5%

درباره اسکراب ضدپوسته کف سر اوریفلیم بیشتر بدانیم

یک اسکراب سم زدایی با عمل دوگانه برای لایه برداری عمیق پوست کف سر بدون از بین بردن روغن های طبیعی مو، از بین بردن ناخالصی ها و انباشتگی آن ها - به داشتن ظاهر سالم موها کمک می کند.

اسید سالیسیلیک در این اسکراب سر به لایه برداری ملایم سلول های مرده پوست کف سر کمک می کند تا پوست سر را تازه کرده و پوسته پوسته شدن را کاهش دهد.

از نظر بالینی ثابت شده است که شوره سر را پس از 1 بار مصرف به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

روال هفتگی سم زدایی برای احیای و تعادل مجدد پوست سر با اسکراب پوست سر اوریفلیم.

اسکراب ضد پوسته شدن پوسته پوست سر یک اسکراب سم زدایی با عمل دوگانه برای لایه برداری عمیق پوست سر بدون از بین بردن روغن های طبیعی موهای شما می باشد، اسکراب مو اوریفلیم از بین برنده ناخالصی ها می باشد و مانع از انباشته شدن ناخالصی ها روی موها می شود و ظاهری سالم به موها می بخشد.

مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست اسید سالیسیلیک در این اسکراب پوست سر، به هدف قرار دادن ریشه شوره سر کمک می کند و به آرامی سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند تا پوست سر تازه شود و پوسته پوسته شدن پوست سر فورا کاهش می یابد.

پوسته های شوره سر را فوراً در یک بار استفاده کاهش می دهد.

کاهش شوره سر به طور بالینی ثابت شده در پانلیست ها (داوطلب ها برای تست محصول) 100٪∆ می باشد.

به عنوان بخشی از یک برنامه هفتگی سم زدایی، پوست سر و مو را احیا و متعادل می کند.

∆ از نظر بالینی آزمایش شده است



نکاتی برای استفاده از اسکراب ضدپوسته کف سر اوریفلیم

قبل از شامپو کردن موها به عنوان بخشی از یک درمان هفتگی – حداکثر دو بار در هفته – بافت ژلی این اسکراب را به پوست سر مرطوب ماساژ دهید و به یک کف لایه بردار نرم برای پاکسازی عمیق موها بپردازید.



مواد تشکیل دهنده اسکراب ضدپوسته کف سر اوریفلیم

فرموله شده با مواد فعال دوستدار مو و پوست سر به علاوه مواد مراقبت از پوست، برای پاکسازی، مرطوب کردن و درمان موهای شما از ریشه.

اسید سالیسیلیک ریشه شوره سر را هدف قرار می دهد و به لایه برداری لایه بیرونی پوست، از بین بردن سبوم و کاهش پوسته پوسته کمک می کند. به آرامی سلول‌های مرده پوست را می‌شکند و می‌ریزد، به نمایان شدن لایه تازه‌ای از پوست روی پوست سر کمک می‌کند و در عین حال به حفظ رطوبت، تعادل میکروبیوم پوست سر و جلوگیری از خارش کمک می‌کند.

دانه‌های پوکه و سیلیس هیدراته شده سلول‌های مرده پوست، کثیفی‌ها و تجمع محصولات روی پوست سر را از بین می‌برد و به باز کردن منافذ پوست و متعادل کردن ترشح سبوم کمک می‌کند.

هر چیزی که می خواهید - و حتی چیزهایی که به آن فکر نمی کنید، در این محصول می باشد.

محصولات مراقبت از موی ما بدون پارابن و مواد شستشوی سیلیکونی می باشند.

تمام مواد به کار رفته در محصول:

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, HYDRATED SILICA, PUMICE, ACRYLATES COPOLYMER, CITRIC ACID, SODIUM CHLORIDE, SODIUM SALICYLATE, SODIUM HYDROXIDE, SALICYLIC ACID, SODIUM CITRATE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL



اولین نظر باشید


محصولات مرتبط(موجود) : 26 عدد