کرم دورچشم جوان کننده رینیوال پاور آون

Anew Renewal Power Eye Cream Avon
قیمت 789,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

15 میل

محصول کشور: آمریکا

کد کالا : 53635

تخفیف مشتریان 5%

درباره کرم دورچشم جوان کننده رینیوال پاور آون بیشتر بدانیم

ما بهترین کرم دور چشم ضد پیری را برای بازگرداندن فوری جوانی چشم‌هایتان فراهم کرده‌ایم - کرم دور چشم Anew Renewal Power. اکنون آن را خریداری کنید.

در بازار بهترین کرم دور چشم هستید که فوراً ناحیه تیره اطراف چشم شما را محو و روشن کند، چین و چروک ها را از بین ببرد و ظاهری کمتر پف کرده و بیدارتر به شما بدهد*؟ کرم دور چشم Anew Renewal Power دقیقا همان چیزی است که دنبال آن می گردید.

*بر اساس ادعای داوطلبان شرکت در استفاده از این محصول

بهترین کرم دور چشم برای کمک به محو شدن لکه ها و روشن‌تر شدن فوری ظاهر ناحیه دور چشم،

کاهش ظاهر چین و چروک،

ایجاد ظاهری کمتر پف‌کرده و بیدار در چشمان شما.

این کرم دور چشم ضد پیری با استفاده از فناوری انحصاری و برنده جوایز Protinol™** به بازگرداندن سال‌ها از دست دادن کلاژن کمک می‌کند و تقویت ساخت کلاژن دوگانه کمک می‌کند - راز جهش به نوزادی در پوست شما و برای داشتن پوستی محکم‌تر و صاف‌تر در این کرم است. همچنین با فناوری بازتاب کننده نور که به صورت اپتیکی نور را به دور از عیوب ظاهری اطراف چشم دور می کند تا به بهبود فوری ظاهر آن کمک کند.

**تکنولوژی پروتینول یکی از پیشرفت های متعدد Avon در زمینه مراقبت از پوست است. با 135 سال پیشروی در زیبایی، همچنین اولین شرکت زیبایی است که از رتینول تثبیت شده استفاده می کند و ویتامین C تثبیت شده را در سرم ها معرفی می کند.

این کرم دور چشم ضد پیری از فناوری انحصاری Protinol™ پشتیبانی می‌کند که به بازیابی ظاهر ناحیه دور چشم که سال‌ها کلاژن از دست داده کمک می‌کند.

همچنین بعد از استفاده از این کرم دور چشم، نه تنها احساس سبکی می کنید، بلکه به راحتی جذب پوست شما می شود. همچنین با این دورچشم، احساس می کنید مراقبت از پوست شما قدرتمندتر شده است. مزایای این کرم دور چشم بی پایان است. با خرید این کرم دور چشم بهترین روتین پوستی را به خود هدیه خواهید داد.

مشخصات محصول:

• فوراً تیرگی ناحیه چشم شما را محو و آن را روشن می کند*.

• پوست اطراف چشم شما کمتر پف کرده، شاداب و زیباتر به نظر می رسد*.

• به طور چشمگیری چین و چروک را صاف و کاهش می دهد. و به شدت هیدراته می کند*.

*بر اساس ادعای داوطلبان شرکت در استفاده از این محصول



نکاتی برای استفاده از کرم دورچشم جوان کننده رینیوال پاور آون

• این کرم دور چشم کاملاً با سرم Anew Renewal Power جفت می شود، بنابراین هر دو را برای بهترین نتایج ضد پیری به روتین مراقبت پوست خود اضافه کنید.

• پس از شستشوی صورت، به اندازه یک نخود کرم را در اطراف ناحیه دور چشم، بالا و زیر چشم نقطه بزنید. آن را با اپلیکاتور طراحی شده مخصوص ماساژ دهید، با استفاده از حرکتی سبک و به سمت بیرون. یا با انگشت انگشتری و به صورت ضربه ای زیر چشم بزنید تا جذب پوست شود.

• پس از استفاده از کرم دور چشم، یک پمپ از سرم را به تمام صورت و گردن ماساژ دهید. کرم روز یا شب Anew روتین مراقبت پوست خود را کامل کنید.

*بر اساس یک مطالعه مصرف کننده با 132 شرکت کننده.



مواد تشکیل دهنده کرم دورچشم جوان کننده رینیوال پاور آون

AQUA, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, BUTYLENE GLYCOL, NEOPENTYL GLYCOL DIHEPTANOATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, SILICA, DILAURYL THIODIPROPIONATE, PERILLA OCYMOIDES SEED OIL, PHYTOL, BEHENYL ALCOHOL, CETEARETH-20, CETEARYL GLUCOSIDE, CAPRYLYL GLYCOL, OZOKERITE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CARBOMER, PHENOXYETHANOL, THIAZOLYLALANINE, ISOHEXADECANE, POTASSIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, PARFUM, HEXYLENE GLYCOL, THIODIPROPIONIC ACID, POLYSORBATE 60, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, MICA, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.



نظرات مشتری ها (1 نظر)

لیلی

سوال و نظر خودتون را درباره کرم دورچشم جوان کننده رینیوال پاور با ما به اشتراک بزارین


محصولات مرتبط(موجود) : 6 عدد