کرم کلاژن ساز دوگانه صورت حساس آنیو سنسیتیو آون

Anew Sensitive+ Dual Collagen Cream Avon
قیمت 809,000 تومان از اینا هم خوشت میاد

50 میل

محصول کشور: آمریکا

کد کالا : 93912

تخفیف مشتریان 5%

درباره کرم کلاژن ساز دوگانه صورت حساس آنیو سنسیتیو آون بیشتر بدانیم

آیا به دنبال یک کرم معجزه گر هستید که سریع چین و چروک های پوستتان را پر کند؟ با مجموعه قدرتمند و موثر ضد پیری که پوست حساس را تحریک نمی کند آشنا شوید و با کرم کلاژن دوگانه Anew Sensitive به رویای همیشگی خود برسید.

این کرم مناسب برای همه انواع پوس، به ویژه پوست حساس است، چین و چروک را کاهش می دهد و قرمزی را در 72 ساعت کاهش دهید.

درباره این محصول:

فرموله شده با فناوری منحصر به فرد Protinol™*** که به پوست شما یک کلاژن دوگانه را هدیه می دهد که باعث تقویت استحکام، کشش و انعطاف پذیری پوست شده افزایش داده و باعث کاهش چین و چروک می گردد.این کرم همچنین حاوی مواد فعال تسکین دهنده پوست است که فوراً پوست را مرطوب و آرام می کند تا سفتی و خارش را کاهش یابد. برای کاهش مقدار موادی که ممکن است باعث ایجاد حساسیت در پوست شوند، این کرم صورت بدون عطر و رنگ بوده و زیر نظر متخصصان پوست تست شده است و طبق مطالعات کرم کلاژن دوگانه Anew Sensitive به سرعت بخشیدن به ریکاوری پوست در زمانی که به آن نیاز دارید کمک می کند.

(***تکنولوژی پروتینول یکی از پیشرفت های متعدد Avon در مراقبت از پوست است. با 135 سال پیشروی در زیبایی، همچنین اولین شرکت زیبایی است که از رتینول تثبیت شده استفاده می کند و ویتامین C تثبیت شده را در سرم ها معرفی می کند.)

نتایج استفاده از این کرم:

- تسکین فوری برای پوست های حساس.

- کاهش قرمزی پوست در 72 ساعت

- بازگرداندن جوانی و درخشندگی به پوست شما؛ و بهبود قابل مشاهده در علائم پیری.

مشخصات محصول:

• این کرم با خاصیت مرطوب کننده گی فوق العاده اش، به طور ویژه برای کمک به تقویت توانایی پوست برای ترمیم و بازیابی فرموله شده است.

• فرموله شده برای محافظت از پوست شما در برابر عوامل خارجی که باعث تحریک پوست های حساس می شوند.

• تست شده از نظر متخصصان پوست، آلرژی و بالینی.

• حتی برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب است

• بدون بو

• حجم: 50ml



نکاتی برای استفاده از کرم کلاژن ساز دوگانه صورت حساس آنیو سنسیتیو آون

• برنامه روزانه خود را با یک تمیزی شروع کنید: قبل از استفاده از این کرم مرطوب کننده، هر روز صبح و شب صورت خود را با کرم پاک کننده +Anew Sensitive بشویید.

• برای مرطوب کردن زمان بگذارید: این مرطوب کننده را به آرامی در تمام صورت و گردن خود با حرکت رو به بالا و بیرون ماساژ دهید تا جذب پوست شود. هر صبح و شب از آن استفاده کنید.

• از چشمان خود مراقبت کنید: چشم ها کمی پف کرده و چروکیده به نظر می رسند؟ کرم کلاژن دورچشم حساس آنیو سنسیتیو را نیز به روتین مراقبت از پوست ضد پیری خود اضافه کنید.



مواد تشکیل دهنده کرم کلاژن ساز دوگانه صورت حساس آنیو سنسیتیو آون

AQUA, GLYCERIN, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL ISONONANOATE, CETEARYL ALCOHOL, PEG-40 STEARATE, SILICA, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, COLLOIDAL OATMEAL, NIACINAMIDE, PHYTOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, PHENOXYETHANOL, CARBOMER, STEARETH-2, TETRAHYDRODIFERULOYLMETHANE, CAPRYLYL GLYCOL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POTASSIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, THIAZOLYLALANINE, TETRAHYDRODEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE, TETRAHYDROBISDEMETHOXYDIFERULOYLMETHANE.



اولین نظر باشید


محصولات مرتبط(موجود) : 3 عدد