برس تخت کرمپودر آون

Flat Foundation Brush Avon
حجم: 35 گرم
محصول کشور: آمریکا
کد کالا : 4143
قیمت: 452,000 تومان
تخفیف مشتریان 5%

درباره برس تخت کرمپودر آون بیشتر بدانیم

هر بار با برس تخت کرمپودر آون یک آرایش حرفه ای و ترکیبی بی نقص داشته باشید.

کرمپودر ناصاف، ترکیب‌های ناشیانه و دست‌های نامرتب؟ با همه این با برس حرفه ای سر تخت آون خداحافظی کن! با استفاده برس تخت کرمپودر آون ترکیب کردن و فید کردن هر مدل کرمپودری برای شما آسان خواهد بود. موهای نایلونی نرم به شما کمک می کند که کرمپودر به راحتی روی صورت سر خورده و یکنواخت شود و شکل تخت منحصر به فرد آن به شما اجازه می دهد تا به نقاطی مانند گوشه های بینی و چشمان خود به راحتی دسترسی داشته باشید و به صورت یکنواخت کرمپودر را در آنجا پخش کنید.

از این برس سر تخت کرمپودر برای کرم زدن، پخش کردن و ترکیب کرمپودر یا پرایمر به صورت یکنواخت و با ظاهری بی عیب و نقص روی صورت خود استفاده کنید. ایده آل برای استفاده با کرمپودرهای مایع. با دسته پلاستیکی قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست.

مشخصات محصول:

• به شما کمک می کند پرایمر یا کرم پودر مایع را به خوبی روی صورت بزنید و ترکیب کنید.

• از چربی و جوش های ناشی از استفاده از دست ها جلوگیری می کند.

• دارای دسته پلاستیکی قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست.



نکاتی برای استفاده از برس تخت کرمپودر آون

• با کرمپودر مایع استفاده کنید:

تمام کرمپودرهای مایع خود را با این برس به صورت خود بزنید تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید. محصول را در پشت دست خود بریزید و سپس برس خود را داخل آن بکشید. از ناحیه زیر چشم یا بینی خود شروع کنید، محصول را به سمت بیرون به سمت خط موی خود پخش کنید و به تمام پوست خود، گردن و خط مو بزنید.

• با پرایمر:

می توانید از این برس رای برای استفاده از پرایمرها و پایه های کرمی ما نیز به کار بگیرید. محصول را در پشت دست خود بریزید و سپس برس خود را داخل آن بکشید. از منطقه t خود شروع کنید، محصول را به سمت بیرون پخش کنید و روی پوست صاف کنید.



محصولات مشابه


نظرات مشتری ها (1 نظر)
لیلی

سوال و نظر خودتون را درباره برس تخت کرمپودر با ما به اشتراک بزارین